Fem kramar om dagen är bra för magen

Haha alltså pappa..
Jag fick typ panik på honom och frågade en sista gång vart matchen var, då sa han att den blev inställd. Och han såg helt ledsen ut, då tänkte jag inte mer på det och for ut och umgicks ett tag, väldigt trevligt :) haha ja men iallfall när jag kom hem så kom han också hem, FRÅN MATCHEN! haha lessssssss. Fast då var han sjukt nöjd, dom hade vunnit med 10-0 över BKbakåtslick, eller nå. haha och pappa är målis så han höll nollan. Haha alltså jag har aldrig sett nöjadre människa, men nu får jag iallafall komma och kolla på nästa match. "Jag trodde inte att jag var bra fortfarande" var hans anledning till att han ljög, TÖNT säger jag bara.

OCH jag har fått veta en SJUKT dålig klassindelning till nästa år, om det blir som det sägs hoppar jag av hela jävla idrottsgymnasiet. Nä men seriöst, det kommer inte bli nice, inte ens lite.. tur att jag kommer få gå med Ribeka iallafall, no matter what :)

Nu är det bara en vecka kvar av skolan, kan ni förstå? underbart sköööööööönt! Fast lite tungt att jag börjar jobba direkt, mina tider är 0700-1600, haha jag kommer vara döööööööööd. jobbar då i tre veckor och sen drar jag, MalinB och Jempis på elitveckani umeå, VÄLDIGT spännande ska det bli. Kommer då träna fotboll med elitspelare från hela landet i en vecka, haha talk about dead jag kommer vara efteråt :p MEN JAG LÄNGTAR SOM FAN!


Bild på Hanna Ljungberg från lunchen med henne förra året då jag var i umeå och tränade. Dock var det pga ett stipendium jag fick då av Lira. Kommer inte bli likadant nu denna gång, men säkert lika givande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0