Fakta om mig..

Namn: Malin Olofsson
Födelsedag: 25e februari
Hemstad: Luleå
Ögonfärg: Blåa :) 
Hårfärg: Blond
Längd: 164,5 cm
Höger/Vänsterhänt: höger :)
Värsta vana: Säger för mycket? haha
Stjärntecken: Fisk :p
Sko stlk: 37 :)
Är dina föräldrar skilda: Nope =)
Skor idag: Svarta ballerina med band över vristen typ :p 
Dina rädslor: Kryp, sprutor mm 
Mål för det här året: inget speciellt, eller ja hålla mig nyttig :)
Det första du tänker på när du vaknar: vad jag drömt, oftast :p
Dina bästa kännetecken: Störd och glad :p
När går du och lägger dig: Bruakde vara väldigt tidigt haha..
Mest saknade: inget speciellt, tyyyyyyyyyyp

Favoriter
Färg: Rosa :)
Mat: Pasta! :D 
Sport: Fotboll, såklaaaaaaaaart 
Djur: Hund :)
Glass: Mjukglass eller daimstrut :D
Godis: choklad
Affär: Gina Tricot / Veromoda :)
Sallad: Ceasar (om det stavas så?)
Skådespelare: Tycker väldigt mycket om Channing Tatum ;)
Låt: Just nu, pirates of the sea ;)
Bokstav: mmmmmmmmm;)
Nummer: 3, 21
Tuggummi: Extra mörkgröna :p
Helgdag: Lördag :)
Årstid: Sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tandkrämssmak: Jag tycker om Apotekets tandkräm utan konserveringsmedel och färgämnen :)
Radiostation: Nrj :)
Parfym: Paris Hilton: Heriess OCH Cancan (och killparfym Sean Paul!!!)
Doft: Nytvättat :)
Kroppsdel på motsatta könet: Magen :)

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Tyyyp polis eller någon cool programledare :p
Hur vill du dö: Som dom i the note book :)
Vem av dina vänner är mest lik dig: haha ingen är speciellt lik mig, men kanske Rebecca eller Sara :p
När grät du mest: När jag kom hem från thai efter tsunamin, i think :p
Den bästa känslan i världen: Looooove :)
Värsta: Panikångest :s 
Vart vill du bo i framtiden: Har ingen som helst aning, men maby gbg :)
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Mindre lår/rumpa
Hur länge tror du att du kommer leva: Typ tills jag är 90 någonting:p

Har du någonsin
Varit kär:
Ja, en gång
Blivit dissad: Ja, det har väl hänt :p
Rymt hemifrån: Nej :)
Skolkat: Jaaa, typ en gång.
Sovit utomhus: Bara i tält.
Gråtit i skolan: Haha ja
Spytt i skolan: Jo, en gång när jag var tvungen äta jätte mycket papper :o
Velat bli modell: Joo :p
Sett en död människa: Ja :s
Druckit alkohol: Ja, haha :)
Ätit sushi: Jappp!
Varit på scen: Många gånger :D
Snattat: Typ en godis från ett stånd i halmstad, haha länge sen :)
Varit full: Jaaa
Retats:  Yes ;)
Blivit nerslagen: Nej, ofta någon kan slå ner mig?

Du?
Svär: Ja, för ofta :s
Sjunger bra: Nej, men jag villlllllllllll!!!!
Kommer överens med dina föräldrar: Ja, för det mesta :)
Gillar åska: Neeeeeeeej, eller ibland är det ganska mysigt :) 
Spelar något instrument: Nej, jag är sjukt omusikalisk :o 
Äger en iPod: Jo, en rosa :) 
Går till kyrkan: Nej.
Sover med gosedjur: Nä, slutade typ för ett år sedan :o 
För dagbok: Bloggar?
Dansar i regn: Det är väl inget jag ofta gör, men det har hänt :p
Sjunger i duschen: Alltid :p 

Vem var den senaste personen:
Du nuddade: Farmor :p
Du pratade i tfn med: Ribeka :)
Msnade med: Emil :)
Du kramade: Farmor :p
Du skällde på: Min bror :p
Sportade med: Mitt lag :) 

Senast du:
Skrattade: Idaaaag :)
Filmen du såg: Signs typ :p
Tuggade tuggumi: Igår :)
Drog ett skämt: Minns inte :p 

Vem:

vem är i rummet med dig: Ingen alls :o
vem fick du senast sms av: Emil :)
vem tänker du på nu: Jag tänker på piratlåten :D (eftersom jag lyssnar på den)
vem pratade du senast i telefon med: Ribeka :)
vems hus var du senast i: Hasses (min sjukgymnast :p) 
vem önskar du var med dig nu: Jag vet faktiskt inte, typ ingen?:p
vem är din favoritsläkting: Hp :)
vem i din skola går dig mest på nerverna: Vissa jobbiga i klassen, tänker inte nämna några namn :p

Var:
var går du i skolan: Kungsfågeln :)
var är din mobiltelefon: I min säng.
var är din mamma: På affären :p
var sover du: I min säng :)
var handlar du mest: Typ Gina Tricot
var fick du tag i tröjan du har på dig: Köpte på Gina Tricot :)
vart åkte du senast bil: Hem från Karlsvik
var i ditt rum är du: Är i ett vardagsrum, och typ i ett hörn :p


Vad:
vad åt du senast: Fiskpinnar och potatismos
vad drack du senast: Mjölk
vad är det för färg på dina byxor: Har leggings, dom är svarta :)
vad är den närmaste saken som är blå: Min nya tubtop
vad gillar du mest med skolan: Mina klasskompisar :) 
vad har du på fötterna: Ingenting :o
vad är din favorit färg: Rosa :) 
vilken film såg du senast: Signs :p
vad hör du just nu: This is my life - Euroband ;)

Har du någonsin:
sovit i en annan säng: Ja, ett antal :)
tyckt att din kusin är het: Haha, jodå :)
sovit naken: Yess
kört över hastighetsgränsen: Joo
målat om ditt rum: Nej, dock tapetserat om
fått hicka: Jaa
dumpat någon: Joo
stulit pengar från en kompis: Nej :o
hoppat in i en bil med folk du just träffat: Ja :p
varit i slagsmål: Jo
smugit ur ditt hus: Ja
haft känslor för någon som inte känt detsamma: Jo
hånglat med en främling: Ja
saknar någon just nu: Nej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0