TRÖTT TJEJ

Haha jag har inte varit så här trött på år och dar, helt sjukt. Kom inte i säng förrän efter två igår vilket är VÄLDIGT ovanligt för mig när jag ska upp tidigt nästa dag, men nu har jag bara en dag kvar med uppstigning klockan sex, känns så underbart SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT! Fast det finns många jag kommer sakna på sommarjobbet :( ´Vi gjorde ett gäng idag, vi hette "järngänget" haha få utvalda som jobbat bra fick vara med, ehm jag och Maja kanske var undantag, men jag är nöjd ändå :)

Sedan hade jag träning, jag började liiiiiiiiipa efteråt haha, somsagt är jag trött :p men jag är så less på att inte kunna ge allt, nästa gång jag skadar mig lägger jag ner fotbollen helt, och jag skojar inte!!!!!! Aja ikväll ska jag se fotbollen om jag orkar hålla mig vaken tills dess, mest troligen inte? haha godnatt snyGGingaR! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0