Söndag forever

Idag är jag trötttttttttt, fattar inte varför, har gått och lagt mig hyffsat tidigt nu dom två senaste dagarna ;s jaja ska bli väldigt MYSIGT att börja jobba imorgon, åååååååååååååååååh fyfaaaaaaan vad jobbigt!!!!!!!!! Förresten, är det någon fler än jag som ska jobba på ssab första perjoden?

Aja, kvällen igår var väldigt trevlig :) Började med mys hos Sabina en massa girls, sen drog vi vidare till lillan där vi kollade på massa band som uppträdde, inte riktigt min smak, menmen.. cyklade sedan till udden där JAG mfl gjorde upp en redig brasa, haha vi rejsade sen till statoil och köpte korv och hade sedan grillmys :)



Nu idag ska jag vara med Filla, det var väldigt länge sedan så det ska bli mycket trevligt, är även sugen på att se lira-lsk matchen.. hmm jaja hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: SaraL

Saknar att vara med dig.... :/

2008-06-08 @ 13:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0