Skolavslutningsfest

Yes, igår firade vi att sommarlovet äntligen kommit! Haha jälvigt sjuk kväll men det var grymt trevligt :D Fast jag fattade inte riktigt vad som hände där ett tag, helt plösligt var alla borta? haha vet inte om jag somnade eller nå :s, jaja jag Emelie och Per cyklade då in till stan och träffade massa annat folk, tervligt trevligt :) men sedan fick jag punka på min  cykel och tog mig inte hem, så jag sov i stan och det var mysigt :) haha vill bara påpeka att jag är typ fortfarande full nu när jag sitter och skriver, har dessutom träning om typ en timme :s OCH jag har sår och myggbett över typ hela min kropp, jaja :s


kolla pix för fler bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0