Onsdag Torsdag

Alltså förlåt men jag hinner aldrig blogga nu när jag jobbar :o är alltid så jävlaaaaa trött på kvällarna :OOO

Jaja men matchen igår då, vi vann med 2-0, GRYMT skön seger! Och jag fick spela från start, väldigt oväntat men kul :D och dte gick bra spelade hela första och halva andra, sen fick jag några jävla smällar i foten och då gick det inte riktigt att köra 100% men jag är ändå nöjd :)

Idag har jag jobbat väääldigt hårt (typ sovit mest) och vi var några tjejer som hade carwash på brandstationen och blev sedan bjudna på fika, mycket mysigt :) hehe NU ska jag snart och kolla på Alvik - Piteå med laget, en mycket spännande match :D och sedan ikväll ska jag vara med Emil, ahhhhh längta!!! pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0