Onsdag

ÅH vilken skön dag det har varit idag, vi var ett gäng tjejer som jobbade med Cristian hela dagen och det var ju inte alltför jobbigt, haha fan vad jag diggar killen! Vi håller på att samla in pengar från alla på jobbet så vi ska köpa en tårta till ledarna på fredag :D och sjääälvklart är det jag som tar hand om allt, fan jag kommer få ligga ute med massa pengar känner jag :s jaja skitsamma. Sen nu har jag precis kommit hem och ätit lite, ska snart hoppa in i duscheeeeeeeen. Känner på mig att det kommer bli en mysig kvällllllllll :):):):):)

jaja men less jag blev när jag kompå att jag hade match på LÖRDAG klockan ett, så det blir ju inget party på bodenalive med olaaa :( fast vill iallafall se honom :) och sen far jag ju till Umeå på söndag, så jag vågar inte festa lördag heller, bättre vara nykter i helgen och göra bra ifrån sig :) jaja vi träffas i duschen! hehe puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0