Ny mobiltelefon

Haha nu är jag FÖR less på pappas gamla skitmobil, så jag har kollat på lite nya skönheter och har bestämt mig för att köpa någon av dessa två?

Är osäker på vilken av dom, vet någon något bra/dåligt om dessa så dela gärna med er? :p

Aja, dagen idag har varit väldigt mycket lugnare än vad jag trodde den skulle bli, på jobbet såg vi film fram till lunch, var på väg att somna flera gånger men ville se King Kong (för typ 7de gången) så jag höll mig vaken. Sengjorde vi inte så mycket mer, fick lite tid att sova ändå :)
Hade träning klockan fem så jag fick stressa hem och äta innan jag for på den, hade bara snabbhetsträning i typ 30min, väldigt skönt :) och nu sitter jag här och ska ta ett mysigt bad, hör av er gott folk :)

FÖRRESTEN BODEN ALIVE I HELGEN, RIGHT!? hur blev det med det? jag är iallafall sjukt på, smsa mig så snackar vi om det :) puss!

Och vill bara berätta att vi i våran familj har kommit fram till att vi ska sluta äta korv hemma, helt och hållet, det är äckligt och onyttigt, bara min bror som misstycker, men vem bryr sig? haha YES INGE MER KORV!!!!!!! jag kommer ju då självklart inte att äta korv typ på stan då eller nå, inte ens om det krisar, har fått sådan sjuk avsmak för det :O Från och med nu är jag Korvoman :)

Kommentarer
Postat av: hannnad

Jo den där mobilen till höger är sjukt bra har jag hört. Den har väldigt bra kamera iaf, dock så kostar den ju typ 5000 :p

Lyckos dig, jag hatar korv!

2008-06-24 @ 19:29:59
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: jossssss

rebeccao har en sån till höger, det blir asbra bilder och hon verkar gillaren iallafall! :)

2008-06-25 @ 08:17:10
Postat av: Hanna :)

KORVOMAN ?! :P

2008-06-25 @ 23:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0