Myggbett

Haha ingen fattar HUR less jag är på alla mina miljoner myggbett, fan att man ska bo i norrland :O

Jaja men kvällen igår var iallafall väldigt trevlig, det började med att jag, Jullan, Sandra, Rebecca, Tove, Hanna, Emelie och Oscar drog på tivolit, haha jävligt hängigt, men jag åkte Batman och Virvelvinden, och det var helt klart värt besöket :D Sen skulle vi mysa på roasters men kom på att det var bara max som hade öppet, så vi gottade oss där ett tag :o haha och sen såg jag och Tove en bisamråtta, haha fyfan då vart det jakt! Men den nappade inte på vårat  fiskespö, eller råttspö kanske man säger, haha :) jaja sen köpte vi massa gott på statoil och myste sedan med tv hemma hos mig :)

ikväll blir det partyyyyy, om jag orkar bli drunk dvs :p haha hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0