Midsommar

Oj vad moget mitt förra inlägg var, haha!

Ja men midsommar blev iallafall till mestadels en trevlig kväll, fast det vart ganska mycket tjorv där ett tag men skönt att allt löste sig, jag är dock SJUKT less på att jag kastade sönder min mobil? så jag har min pappas gamla nu och har typ inga nummer på den så ni veeet, men ring gärna ändå :) hahahaha allltsåååååååå sjukast kväll.

Nu har jag och jossel precis varit på en jääävligt lång prommis till haga för att hämta min cykel som vi lämnade där igår, ändå rätt skönt att gå bort fyllan som typ fortfarande sitter i, haha :) ja men nu ska jag CYKLA till lövskär och sen och hälsa på min familj i stugan, ska bli myyyyyyyysigt, så ring mig! har somsagt inga nummer :p hehe hejdå

Kommentarer
Postat av: Isabel

du och mobiltelefoner malin, ack ack! ;)

2008-06-23 @ 18:28:05
URL: http://isabeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0