Måndag tisdag.

Hade inte tid att blogga igår så jag skriver om TVÅ dagar nu istället, kul va :)

Måndag hade vi vattengympa på morgonen, och med min killer-träningsverk var det inte det roligaste.. Eller jo det var kul, men tungt :p. Sen gjorde vi typ inge mer, hade lite matte, fick fika osv :) gick senare till Emil och chillade hos honom, såg one three hill (!) haha fast jag fattade typ ingenting :). Träning sen på kvällen, fick mitt andra utbrott av två träningar pga min cpfot. Är GRYMT less nu, har inte tålamod för sånt här svammel :o jajajaja efter träningen for jag till norra hamn och umgicks med Emil, Oscar mfl. Haha vi fick en ny vän, Susann 46, en riktig pudding med många tänkvärda åsikter :)
 

haha det var en väldigt fin och mysig kväll, norra hamn är ju det bästa :)

Tisdag hade vi brännboll på morgonen, JAG FÖRSOV MIG :O har typ aldrig hänt förut, men jag kom iallafall i tid :) men orkade inte vara med och spela, är ju skadad ;) solade och chillade på sidan istället. Sennnn mös jag och Ribeka i norrahamn och på stan, very nice! Jag köpte ett långt linne och armband :) OCH JAG HITTADE MINA PUMPS haha ska köpa dom imorgon, eller MAMMA ska köpa dom imorgon :) <3 senn for jag hem och Vickan kom till mig, vi drog in till stan och kollade på balen, hittade lite inspiration till min bal, very nice :) Sen for jag med Britta och gänget till bergnäset för att se Baik-Gif med laget, slutade 1-1 och var en väldigt tråkig match att se på :o herrå!

   Vickan snodde en pose med sin boy :)
 haha kul bild på Anna, mig och Mathilda :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0