Lira vs Svensbyn

Jag har ganska precis anlänt från karlsvik efter att ha skådat mitt lag spela mot Svensbyn, ett lag som vi i vanliga fall skulle satt dit hårt, MEN idag var inte en sådan dag. Dom hade ca 20 frilägen och matchen slutade 3-3 jag säger bara TACK Malin Boström för att du räddade poängen, dagens hero helt klart! Och nu har jag bestämt att jag ska spela nästa match, så jag kommer från och med måndag att börja gå för fullt och skita i min fot som är bajs fortfarande. Saknar att spela match galet mycket alltså! Att missa karlsvikspremiären svider i hjärtat :( Men spelar som sagt mot norrsken, Stone vart happy över beskedet och vi får hoppas att jag kan tillföra något :o

Och ikväll väntas det party, dock nyktert för mig och Ribeka eftersom vi fick liiiiiiite för mycket i torsdags och känner att vi helt enkelt inte är värda alkohol på ett tag :) haha! iallafall så är det Sabina som fyller år så vi ska till henne på en härlig tjej fest (för fest?) ja vi får se vad som händer sen :) hör av er! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0