Första sommarjobbsveckan över!

Haha partymallan har gått och fått feber, så det blir inge party denna helg, kanske lika bra? :) Jaja ska typ till Emil och chilla ikväll istället, se tv och myysa :)

Haha idag har det varit ännu en rolig dag på jobbet. Jag, Anlou och Minda badade på rasten i svartöstaden, det var nice :) haha så jag har gått omkring med en blöt bh i fickan hela dagen :p OCH jag råkade göra bort mig jätte mycket, förlåååååååååååt konstiga killen alltså :S Idag var typ ända dagen jag inte kunde snika till mig en tupplur, sjukt less var jag :o så kom Robin där ba: jaaa, jag sov nyss i två timmar, ingen sa något!? orkaaaaaa. Haha jaja kommer ha trevligt dom två resterande veckorna också :)

Jag och Ännii, haha risig men mysig bild :)

OCH JAG BLIR SÅ TOKIG ATT JAG INTE VET VAD JAG SKA TA MIG TILL, snälla rara goa människa, sluta tjorva om i mitt liv!!!!

Imorgooooooooon är det match, Svergie - Spanien, hoppas verkligen att Markus Rosenberg får lite speltid så man får se en riktig läckerbit på storbildsskärm, grrr ;) (Torres du är inte bortglömd, bara spanjor så jag är lite less på dig för tillfället, men det går bra om ni förlorar)

Hehe, NU ska jag hoppa in i duschen och njuta av denna febriga kväll, HEJA ITALIEN MOT RUMÄNIEN FÖRRESTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0