EMfeber

Börjar bli less på att jag hela tiden är svin varm, men har kommit fram till att det helt enkelt är EMfeber :)

Iallafall så blev jag väääldigt ARG igår när Sverige förlorade, hur otur kan man ha :s? haha fast det var väldigt mysigt att se matchen på bio måste jag säga :) ELMANDER IN MY HEART! Han har växt i mina ögon nu, har alltid tyckt att han varit småsöt, men nu är han ju förfan my hero! :D Efter matchen gick vi till Tove och chillade en stund, åh hon hade världens sötaste hund! (Planerar på att göra inbrott igen och sno läckerbiten ;)) haha ja men sen gick jag, Hanna och Tove till kvantum, jag ville vara nyttig så jag köpte citronsaft!? haha ångrade mig somfan efteråt, och försökte göra mig av med lite på diskreta sätt, haha började fukta Toves knän och tillslut hällde jag i mitt öga, BIG MISSTAKE! Det gjorde galet ont :o men men, trevlig kväll :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, typ städa mitt rum :) och sen ska jag och mamma till norrfjräden och kolla när mitt lag spelar match :)


Love makes you do crazy things..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!


åh jag blir så lycklig när jag får höra om alla nyblivna sommar-flörtar/förälskelser hur tokiga dom än kan vara, så jag vill bara säga lycka till till alla söta par :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0