Dear blogg

Idag måste jag få gråta ut, det blir inget spel för mig i helgen, fick pissjävlaont igår på träningen och nu är den mer svullen och blå igen, haha förstår ni hur less jag är? Nä förmodligen inte, FYFAN!

Jajaja, iallafall så var gårdagen sjukt jobbig, jobbade som fan på dagen, hann inte sova middag eller nå :o hade träning, och sen cyklade jag till H Drugge och såg Svergie - Grekland med hon och Emelie, NICE MATCH ALLTSÅ! Och Petter Hansson, förlåt, jag älskar dig nu :) haha



Och idaaaaaaaag har jag jobbat, OCKSÅ skit jobbigt, somnade i bilen på rasten, haha. nu ska jag vara med Emil? eller sova :) ha det braaaaaaaaaaaaa =)

kolla en mysiga duschar vi har på jobbet alltså, påminner det inte er om någon fiiillm? ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0