Volleyboll, bad och bastu

Igår efter träningen drog jag iväg för att spela volleyboll med olika folk, fast vi spelade typ i 10 min sen snackade vi bara och drog sedan med bilarna för att bada, tillslut hamnade vi vid Kallaxgropen, fan vad skönt det var att bada där! Min första gång faktiskt :) haha. Sen drog vi till John och bastade och badade badkar, haha det var sjuuuuuuuukt! Jag och Anna höll sedan på att decka där vid två tiden så vi började dra oss hemmåt, Fagge körde hem mig och som tack fick han en liten present, hahahaha! ojoooooooooj :) Nä men det var en väldigt trevlig kväll! Bilder kommer nog inom kort :)

Nu idag ska jag fara med pappa och fixa lite grejer och sen bara tagga inför matchen! Jag är så jäääävla nervös, det är det värsta jag varit med om :s vet inte ens varför jag är det. Och nu har jag typ blivit lite halvt förskyld också, fuck! Jaja ska kötta somfan ändåååååååååååååå ;) PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: hannnad

ja, vad bra :D kanske torsdag eller bnågot sånt?

2008-07-28 @ 15:17:47
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0