Natti

Alltså jag måste bara skriva att jag sitter här och typ lipar för att jag inte kommer få se emd på luleåkalaset :( orka att jag måste äckel jobba hela fredagkväll. Jag vill så hemskt gärna se min ögonkärlek Danny..

Kaaanske att man kan smita en stund och se bara en liten skymt av snyggingen. GAH hoppas!

Jaja men det är ett senare problem :) Imorgon ska jag ut i skärgården ones again med paret, (Vickan&Petter) Robban och Korpi, kommer bli sjukt härligt! hoppas på att få lika mycket färg som jag fick idag :) Jag är typ knall i ansiktet, men det lägger väl sig :)

och nu ska jag sussa och drömma sött :) pusshej!


gammal goding på mig och pung, haha.
Och imorgon lovar jag att ta med min kamera så det kommer in lite bilder! :)


Kommentarer
Postat av: Britta

maaaaalin va har vi sagt om de där! danny`??? OLA OLA OLA de finns ingen annan ;p

2008-07-31 @ 20:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0