läskigt!

Nu sitter jag här, klockan är 0240 och jag vågar inte gå och sova :s allvarligt vad fan ska jag göra? Åh jag visste att jag aldrig skulle våga, orkaaaaaaaaa vara fegis

Nä men helvete, ska sitta här och samla mod en stund till, sen gör jag ett sov försök :) Pettan, Tonkan och Bagarn lämnade ganska nyligt mitt hus, dom var på besök och vi såg film och roliga klipp på datan, haha jag dööööööööööör:

haha satannnnn vad jag skrattade, kolla på benen som sprattlar i luten :p haha ojoj


JA men vi hoppas på fint väder imorgon va!? less på att det varit så kallt idag :s, jag ska iallafall på stan med Ribban och Jonna, hoppas jag hittar något fint, men ändå inte. Vill inte slösa mer pengar :O:O:O:O jaja men sov gott, hoppas att jag också kommer göra det :) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0