Klubben

Ännu en härlig dag!
Vi drog somsagt ut i skärgården, Jag, vickan, Petter, Robban och Korpi :) Det blev klubbviken och vi åkte dit med Robbans familj :) Sjukt varmt skönt och mysigt :) jag låter bilderna tala för sig!

Nu sitter jag här och håller på att somna, men jag ska inte det, för måste sova rätt tidigt ikväll, ska upp och jobba imorgon vet ni! På luleåkalaset, 0930-1500 i ett tivolistånd, om det är någon som känner för att hälsa på mig :) Sen på kvällen blir det ju såklart rixfestivalen med Hannad, Jossel mfl :) Och nu ikväll ska jag och kolla på Beccys match med Jossää :)

Vi åker båt :) Robban och Tommie steker :) Jag blir nergrävd :p haha!

orkar inte lägga in fler här, kolla pix :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0