fest (uppdatering) och stugan

Ja kan berätta lite om fredagen då :)
Vi började förfesta lite smått hos mig, Jag, Vickan, Tove, Sabina och Rebeccao :) Sen drog vi till Jullan med hoon, Sandra, Beccy och Jossel och festade ännu lite mer, sen drog vi till Jossel där det var massa boys :) väldigt trevligt-! Sennnn for jag, Jossel och Beccy till stan och mötte Emmelie och Malin, som vi sedan tog med tillbaka till festen som då flyttade hem till Robert, haha fan vad kul det var :D, sen flyttade vi hem till mig några stycken och sov sedan där :) haha jävligt trevlig kväll!

Och nu har jag just kommit hem från stugan där jag varit med min familj plus Jullan och Jossel :), vi har haft det väldigt mysigt med baaaaaaaaaaaaaaaad, bastu, båt och kortspel :) har tyvärr inga bilder därifrån eftersom att min mobil är kääääässss och min kamera var helt slutkörd efter fredagens alla videofilmer osv, HAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! jajajajajajajajaj, nu ska jag snart till josse och mysa med hon, Ariel och Emmelie :) PUSS!

här kommer lite sköna bilder från kvällen, för mer kolla pix! ;)
  
detta var lite av dom normala, haha dom onormala kommer ni aldrig få se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0