Torsdag

Vad roligt det var med dansuppvisningen idag, alla var jätte dukiga! :D haha speciellt snygga var ju Josse och Frida, hoppas vi får se någon bild på dom senare ;) efter det hade vi julpyssel med klassen, vad mysigt det var :) och nu är det jullov, eller vi är några brudar som ska på nkn imorgon, mycket starkt av oss tycker jag :)

Ikväll har jag träning, tre olika moment vilket betyder att den kommer vara i hundra år och vara svin jobbig :OOO vore bra om jag hinner sussa en sväng innan nu :)



Idag såg vi nääästan ut såhär, dock bara skägget (inte färgen), och det behöll jag hela vägen hem, så ni som såg mig på stan och tror att jag är knäpp så var det endast på grund av dansföreställningen. Är väl kanske knäpp också, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0