Torsdag

Åååh vad less jag är på att vara sjuk nu :O Är dock bara väldigt förskyld, men jag känner mig helt invalid, ligger bara och ser på film hela tiden, haha. Tur att jag fick mig lite sällskap igår :)

Idag behövde jag endast vara på en lektion, tack Lena!!!!!!! Och nu sitter jag och pluggar lite, det är väldigt svåra saker jag håller på att skriva om, och jag tror snart jag blir tokig! men när arbetet väl är klart kommer det nog bli väldigt bra :)

Imorgon blir det fullspäckat schema, börjar med skola, sen ska jag till mammas jobb och lära mig kassan osv (ska jobba där på lördag! :D) sen iväg till Julia och förfest med tjejerna, sen till lokalen och festa med klassen :) det är ju egentligen luciavaka, men det bli sängen för mig ändå inte alltför sent, måste ju vara representabel första dagen på jobbet :D eller jag har ju inte fått jobb där precis, men kommer att jobba extra någon gång när det behövs :)

pusss hej!


Det blir glittrigt till nyår, ohja! Har ännu inte hittat mig någon klänning som fallit mig i smaken :o

Kommentarer
Postat av: rebeccai

SNYGGAAAAA! =D

2008-12-11 @ 20:16:46
URL: http://rebeccai.blogg.se/
Postat av: rebeccai

.. och tokiga!

2008-12-11 @ 20:17:28
URL: http://rebeccai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0