Torsdag

Vart rätt sent igår, vilket resulterade i att jag knappt orkade vara vaken imorse på bussen, och sen har vi bara sett film och haft idrott idag, känner nu att jagär väldigt trött, men har snart träning så det är bara ut och kriga. Har dock inga intervaller idag, tack gode gud! Har redan ont i kroppen sedan en jobbig och väldigt konstig styrketräning på hälsan, hade nästan hellre varit ute och löpt :O

Jajaaaaa, snart är det helg och det känns väldigt bra, på lördag har vi inomhus dm, det är endast tre lag med, men jag hoppas vi vinner! :) sen blir det mys med tjejerna i klassen och söndag kanske vi drar till med fest, ser så ut just nu iallafall, sjukt niiice :)



Glömde ju berätta att jag och Ribban var och käkade Sushi till mellis igår på Sushibar, och jag kan säga att det var den godaste Sushin jag ätit, mycket gott! :) Tror att det var Ribbans första gång (glömde fråga, haha) men hon var rätt nervis innan så jag antar det, men det föll även henne i smaken :) Nu ska jag vila en sväng, pusshej

Kommentarer
Postat av: isabel

Då ska du äta sushin i köpenhamn, det är verkligen himmelskt! :)

2008-12-10 @ 09:59:33
URL: http://isabeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0