Tisdag

Första skoldagen denna vecka, inte så jobbig vilket var precis det jag behövde! Började med att ha dans på idrotten, men vi hade ingen musik så jag gick in på youtube med min mobil och hade på musik där i ca en halvtimme, vilket kostade mig typ 150kr, gissa om jag är less :O trodde att det endast kostar max 9 kr per dag? ^o)

Men jaja, efter skolan gick jag till frisören och klippte mig, vart nöjd med själva håret med luggen är ju KATASTROF, jag bad om en snelugg, men det ser ut som om hon klippt rätt efter en potta på skallen, alltså typ spik-rak pannlugg, skjut mig?

efter det plågades jag i två timmar på trafikskolan, började med en kopp kaffe men efter en halvtimme kunde jag knappt hålla ögonen öppna, meeeeen det var min sista teorilektion så jag behöver inte gråta mer över det, underbart! :)

Och nu ligger jag hemma och har tänkt slå på en film, på grund av förskyldning kan jag inte deltaga på min träning, är lite less på detta nu så jag funderar på att vila ett längre tag och bli helt frisk istället för att vara småsjuk hela tiden, men det känns motigt, vi får se :) pusshej!




En sak till, sjuuuuukt hur varm jag är nu hela tiden när jag är sjuk, tio gånger värre än vanligt, och då vet ni som känner mig hur illa det är, haha..
 löken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är snygg som fan!

2008-12-09 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0