Söndag

Jag måste säga att jag vaknade med ett leende på läpparna idag, hertsöskolan har icket glömt mig! :)

Var ju på besök på lussecupen igår, och då det var dags för de årliga danserna i pausunderhållningarna ropade Magnus ut att även gamla lirare fick medverka, happy moment för jag var verkligen sugen! Trots att jag inte vann så tror jag att jag överspeglade brorsan, härlig känsla! ;) SEN kom även Gustav fram till mig och bad mig leverera match-bollen till semifinalen, jag tackar Magnus för den fina referensen om mina tidigare år i cupen, haha :) Satt iallafall där med Petter Nilsson och Herman Wallenberg, innan mina sköna damer Josefin Lämsä och Rebecca Öystilä sken med sin närvaro :) Vi hade tänkt fara ut och busa lite, det hade lättat på våra hjärtan men tröttheten tog över, en annan kväll ska det bli av! Och då får någon ångra ett antal snesteg, heheeeeeeee

Efter cupen for jag i allafall hem och slocknade på en gång, som sagt en väldigt krävande dag igår. Så idag ska jag ha den bakisdag jag aldrig fick ha när jag väl var bakis :). Ribban kommer om en stund och vi ska plugga, tills dess ska jag ligga i min säng och se film och dricka vatten :) puss!


Bild från tiderna på hertsön :)

världens bästa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0