Sämsta tänkbara slut

Jag var så lycklig där ett tag när jag lyckades sänka febern med en och en halv grad, fast lyckades somna och när jag vaknade var den lika hög som innan......

Känns så trist att missa ett bra nyår, för har jag feber imorgon kan jag ju inte fara på fest och smitta alla, men om jag mår det minsta bättre kan ni räkna med mig! Dock nykter :) haha.

Men vad gör man om man är sjuk då? Kan ju alltid följa med mina föräldrar, och ändå sova bort typ hela kvällen, då får jag iallafall lite sällskap, för om jag ligger hemma och försöker bli frisk lär jag ju lipa floder för att jag tycker så synd om mig själv, haha åååååh det kunde verkligen inte bli ett värre slut på detta år, ångrar så fruktasvärt att jag tränade igår.....

Men men men, finns inget att göra åt saken, jag lovar att jag gjort allt som står i min makt, haha. Hoppas ni alla får en bra nyårsafton och ägna mig en tanke vid 12-slaget :) Puss!

Kommentarer
Postat av: cassyy

feber smittar inte :)

2008-12-30 @ 23:30:43
URL: http://naturalhigh.blogg.se/
Postat av: Mallino

Ja fast jag har mest troligt influensan :(

2008-12-31 @ 12:09:45
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0