Onsdag

Endast en dag kvar av skolan nu, eller vi har en liten nk lektion (halvklass) på fredag, jag tror inte någon orkar gå, men det känns så himla dumt mot Ric-nil :( vi får se hur jag gör :)

Idag har vi haft ett sjukt tungt prov i LPL, i hur man leder små barn i idrott osv, tog ca två timmar och man skrev hur mycket som helst, kommer ha träningsverk i armen imorgon :o Efter skolan hade jag min första körlektion någonsin, var sjukt ovan med bilen och jag kände mig rätt kass, haha men skönt att det är bortgjort, nu ska jag bara börja kämpa med teorin, bajs :O

ingen träning ikväll och det känns wounderful, har sån sjuk träningsverk sen igår i höfterna :s, ska sätta på lite Linnex och mysa ;) hehe

lägger in någon skön bild från i somras som jag fått här om dagen :)
  
   
  

härligt va? åååh vad jag vill ha sommar nu, är så less på detta snöslask :(


Kommentarer
Postat av: Anna

inet ens sett dom här tror jag :o åååhhh vill ha sommar nu. men i sommar malin då jävlar :D

2008-12-17 @ 18:33:08
URL: http://aannat.blogg.se/
Postat av: Anna

förästen, fan va fula vi är på första bilden. ser ut som vi försöker gå som i dressman reklamen elelr nå hahahah

2008-12-17 @ 18:34:04
URL: http://aannat.blogg.se/
Postat av: Malino

Hahaha jag vet, det var dressman jag tänkte på när jag såg bilden, men YES Anna i sommar! ;)

2008-12-17 @ 18:41:55
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0