Måndag

Haha jag och Rebecca fick inte så mycket plugg gjort igår, dock så är vi typ klar med vårat arbete, måste bara skiva en analys :s, istället så bakade vi lite chokladbollar eftersom att jag kom på att vi skulle ha med fika på engelska lekionen, dom vart goa och fina :) fast väl på engelskan hade typ alla glömt bort det, och vi var jätte lite folk så det blev massa över, men Malin fick dom av oss :)

Nu har jag kommit hem, gjort klart en svenska uppgift, sett top model, och snart ska vi iväg till farfar på sjukhuset, vi for aldrig i lördags, han fick så mycket morfin då så det var typ ingen idé, men hoppas att han mår bättre nu :) sen ska jag direkt till en två timmarsträning som jag räknar med att vara död efteråt, är fortfarande inte helt frisk och vi ska mest troligt springa lite 90-30 intervaller efter träningen misstänker jag, som alltid :) haha. Jaja, skönt att komma igång igen efter en dryg veckas vila :), tänkte lägga upp lite fyllevidoes från helgen, alltid lika kul ;) haha


Haha ha lite överseende med vårat uppförande :)

Kommentarer
Postat av: Elina

HAHAAH! åh vad kul :P adda mig på msn malin, Elinaah@hotmail.com så kan vi planera lite bad ;)

2008-12-25 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0