Måndag

Kvällen igår vart som sagt väldigt lugn, fick besök av Fagge och Andre, fast Andre kom och gick lite då och då, vi kollade på tv och snackade osv :) blev rätt sent ändå men när jag väl la mig i sängen däckade jag på en gång, satan vad trött jag var!

Och idag var typ ända dagen i veckan jag skulle få sova ut, men fick jag det? haha nä, Andre kom och väckte mig på morgonen, eller typ vid halv 11, tur att jag är relativt pigg på mornarna, annars vet jag någon som hade varit död, haha nä men det var trevligt, jag lagade lunch till oss och nu har han farit och jag ligger och tittar på tv, ska fortsätta med det tills min träning, och efter det blir jag brun, hehe :)

Imorgon kommer jag att vara i byn hela dagen hos mina kusiner på typ lilla julafton, det ska bli jätte trevligt för det var verkligen länge sedan jag var där!

God jul på er alla, så ses vi ute på juldagen ;) hehe puss!




Måste bara tipsa alla om britneys nya skiva, typ ALLA låtar är grymma, underbart! ;)

Kommentarer
Postat av: Robin d

hahaha shit vad roligt!!!:D god jul malin!

2008-12-23 @ 05:19:50
URL: http://druggge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0