Måndag

Jag har varit jätte dålig på att blogga i helgen, har inte orkat helt enkelt. Men kan berätta kort om den nu :)
Lördagkväll hade vi luciamys hos Julia, nästan alla tjejer var där och vi åt mycket gott och delade ut julklappar, haha jag tror jag fick den roligaste, sex-tärningar och ett paket med pasta, just för min stora kärlek till pasta, haha :) kvällen vart sedan lite Britney-inspirerad :)

Söndag for jag och Josse iväg ganska tidigt för att kolla lite hockey, drog sedan och gymmade, det var mycket skönt, fast jag var död när jag kom hem och somnade i någon timme haha. Sen insisterade Jullan på att jag skulle med ut på en prommis, är hon från vettet tänkte jag? det var ju typ 20 minusgrader ute, haha men vi klädde oss ordentligt och gick i två hela timmar! Det var mysigt och väldigt skönt :)

Men när jag kom hem hade jag en nära-döden-upplevelse kan jag ju tala om för er. Hade strukit på Linex på mina ben (super starkt linement) tror jag tog lite för mycket för mina ben var knall röda och jag fick kyla dom hela kvällen, och jag vet inte om det hjälpte för idag har jag lika mycket träningsverk som igår :s

jaja nu ska jag snart på stan med Ribban :) vi ses, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0