Lördag

Hejhej!

Faaaan vilken kaotisk dag. Började med att jag fick jobba i fyra timmar, nådigt bakis som alltid :o dessutom hade dom säljrekord idag, sjukt mycket folk alltså :O och min farfar ramlade ner från ett tak imorse så nu ska vi typ och hälsa på honom på sjukhuset, fast han mådde ändå rätt bra som tur var, några brutna revben osv, huva :o senare ikväll ska jag och kika på lussecupen med vickan, lite nostalgi :) kommer säkert bli trevligt!

för alla som inte visste det så jobbar jag på Akademibokhandeln, kom gärna och köp böcker av mig nästa söndag :)

kan berätta lite om gårdagen också :)

började med en lugn skoldag, sedan jobbade jag typ en timme, for till Jullan och förfestade, gud vad mysigt det var, många allvarliga samtalsämnen osv. For och träffade männen typ vid nio, mycket mysig klassfest :) sen kom en massa annat folk dit, och det blev ändå en sen kväll för mig, trots att jag var grymt trött.

lite fina bilder också såklart :)





pusshej :)


Kommentarer
Postat av: frida yaoo!

haha nä men ser man på, där är ju jag ;) hihi riktigt härlig fest ni hade fixat :P (Y)

2008-12-13 @ 19:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0