Lördag

Det vart en väldigt trevlig kväll igår :) Var först på basket, sedan for jag, Josse, Beccy, Frida, Linnea och Rebecca hem till någon snubbe i stan där vi var en sväng innan vi drog till Frida och myste med mackor och tacos, sen dansade vi och hade oss, taggade lite inför nyår ;) hehe

Imorse klev jag upp och for på en tvåtimmars fotbollsträning i arcus, eller en och en halv timme plantid, det var tungt men skönt :) och nu ska jag snart på stan med Ribban, den lilla invaliden, ska bli mysigt :) hihi

Orkar inte lägga in nå bilder från igår, är typ bara fula bilder på mig som Fridas lillasyster knäppt, haha. Vad härligt det var att träffa den sötnosen, var väldigt länge sedan sist :)

PS: hoppas att alla har observerat dom fina smällkaramellerna som hänger i julgranen i stan, det är jag och Elina som har hängt upp dom :D


Alla barnen från middagen förra nyåret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0