Juldagen

Haha vad dålig jag är, har inte uppdaterat på länge, men jag har inte haft tid och ork. Funderade på att lägga ner bloggen över jullovet :) fast jag tror inte jag vill det, då skulle säkert många bli less och sluta läsa, och det vill jag ju inte :) Så jag skriver lite smått då och då :) Måste berätta hur knäpp jag var igår, for och jobbade på morgonen med mamma, dom hade inga folk så jag ställde upp, på självaste julafton! Men dte var inte så farligt, och jag behövdes kan jag säga :)

Väntar nu på att Anna kommer och lånar lite kläder, sen ska jag fixa massa saker och ikväll blir det fest och utgång med några brudar från laget, är sjukt taggad! ;)

skriver mer sen :) pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0