Fredag

Skönt med sovmorgon idag, hade dock ingen arbetsro på hela dagen, så jag får kämpa hemma med min svenska uppgift, tar nog itu med den på måndag har jag tänkt :)

Sen hade vi volleyboll på idrotten, och det var grymt roligt! Så kul när alla är duktiga :) och sen gick jag lite på stan med brudarna från klassen, köpte lite presenter till Elina också, vi har julklappsutdelning och julmys imorgonkväll hos julia :)

Nu ska jag snart kila över till Andre och ha en lugn kväll med Buzzzzz, var skit länge sedan jag spelade det, så det ska bli jätte roligt :) Ska passa på att reta Andre lite också, haha han är bakis ;) och det vet ju jag hur det känns, haha stackarn :)

Och klockan 1000 imorgon spelar vi våran första dm-match, mot notviken, ska bli spännande och hoppas på vinst! Andra matchen spelas 1200 tror jag? Mot trångfors, vi borde ju vinna, haha men jag ska inte säga något, five-a-side är inte våran grej precis ;)

men puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0