Click

Vickan kom till mig ikväll, vi for och hyrde film, jag var väldigt sugen på att gråta haha, så det blev click, även fast jag sett den två gånger innan. DOCK så hann vi inte se klart filmen, Andre ringde och frågade om jag skulle med till sjukhuset som jag sa att jag skulle (jag sa det inatt någon gång vilket jag knapt minns) för att hälsa på Fagge som brytit benet!? Paniiik, vi skjutsade hem Vickan och DÅ börjar det banka där bak i skåpbilen, vem är där om inte Faggejävel? Haha sjuka dom är, nu väntas payback time ;)

Iallafall så kom jag hem sen och såg slutet själv, tack vare dessa pojkar (?) nedan. Grät lika mycket som de två föregående gångerna. Click är verkligen en film jag rekomenderar! Får en att tänka efter :)


sötisar....... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0