Torsdagggg

Hängig dag med dåligt väder, åh vad less! Varför kan bara inte solen lysa? Så svårt är det ju inte.

Jaja kom ganska precis från Robban, har varit där och myst med stackarn som fått hjärnskakning, huva! Far förhoppningsvis dit och myser efter min träning också :) Sen imorgon ska jag på stan med Ribban, det var FÖR länge vi umgicks, så det ska bli väldigt trevligt :) pusshejjjj!

   

Nog har vi varit med om mycket sjukt tillsammans, det här är bara några smakprov, haha. I love you babe! ;)

Kommentarer
Postat av: hannnad

men malin, alla scheman finns ju ute på internet ;) jag har sett mitt nu. Fredag är jävligt chill för mig.. börjar 11.50 och slutar 14.00. Btw vi har inte idrott med varandra längre! Jag har Jossan som lärare :( tycker att de är sjukt att byta lärare när kursen inte ens är slut.

2008-08-14 @ 21:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0