Tisdag?

Alltså jag har verkligen ingen koll på vilken dag det är nu när man är helt ledig, ganska irriterande.. Men jag vet att vi har match imorgon BORTA mot Sikfors, tung match :o men vi är ju bäst så :)

Igår drog jag, Jocke och Fagge till Jockes stuga och bastade och chillade på, Anna kunde tyvärr inte följa :/. Men sköööööönt det var med bastu alltså! Less jag är på att vi inte har någon hemma :s Kom hem rätt sent och sov inte så länge idag, så jag lär vara dööööd ikväll haha :) Har nyss sett filmen Sweeny Todd med grapparna också. Fan vad dålig film, helt störd! Jaja sitter nu och väntar på mat och ska snart träna, inte så jätte taggad? Men det är ju träningen innan match, måste träna på min nya position :D AH galet nervös jag är.

Män vi hörs babes :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0