Solig lördag

ahh, blev skitglad idag när det var fint väder, så jag drog ut Mattias för att sola :) Jag la mig i gräset en stund och chillade, men då började det kännas konstigt i min arm, gick in och såg att jag hade typ tre svullna bett. Och det tog inte länge innan hela min arm var svullen, sitter nu här och har käkat massa tabletter, hoppas hoppas hoppas att det lägger sig snart, sjukt obehagligt :o typiskt mig att vara allergisk mot exakt allt!

Aja, vi sket i att supa igår och tänkte spara oss till idag istället, visst är vi duktiga? :) Så istället for jag, Robban, Vickan, Jossel och Beccy runt till Kvantum, Max osv, kvällen slutade hos josse där vi såg lite film osv, och efter att Robban hämtat olika folk från krogen for vi hem till mig och sov :)

Ikväll blir det till att fira Tonkan som fyllt 18 i veckan, grattis! :) pussheeeej

Förresten, vi förlorade matchen mot norrsken med 2-1 gissa om jag är leeeeeeeessssssss :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0