Shopping

Blev en skön dag på stan idag, var ju som sagt på väldigt bra humör så jag passade på att fynda ordentligt :) en stor t-skirt, en body och en vanlig t-skirt på gina tricot för endast 87 kr! Helt sinnes, jag är sååå nöjd :), Sen tre par troller på lindex, också nöjd över dom :) OCH ett bälte från glitter, har velat köpa det ett tag men inte känt mig nog rik :p haha.

Men jag är grymt sugen på ett par chinos? Fast vet inte riktigt om det är min grej.. Vad tycker ni kära läsare? :) haha. Och sen undrar jag också om ni vill att jag lägger in bilder på vad jag köper? dom flesta bloggare gör ju liksom det, men det känns inte heller som min grej, haha. Jag kommer iallafall lägga in bilder på mina nya vinterskor, är så jävla nöjd, grymt sköna och snygga, dock rätt dyra, men mammor finns till för att sponsra :) Nä nu måste jag kila, Robban kommer vilken minut som helst och vi ska se klart filmen vi påbörjade i lördags´, A walk to remember <3 Kommer bli mys som alltid :)

            
sötnos fikar :)          något för mig? vill dock ha i ljus begie

Kommentarer
Postat av: joss

jag har ett par chinos, dom är fett sköna! och jag tror fan att du skulle passa bra i dom! Mankan ju ha finskor och bara vanliga tygskor till dom också, stört bra! :)

2008-08-11 @ 22:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0