Puss på fotboll!

Första riktiga skoladagen då.
Vi hade som inga speciellt jobbiga lektioner, mest lära-känna-varandra-övningar, haha ganska kul :p. Vi har en sjuuuuuukt efterbliven lärare, på gränsen till utvecklingsstörd skulle jag faktiskt tro :o Jaja men klassen känns mer och mer okej så det kommer nog bli två roliga år :)

Imorgon har vi en tung dag, börjar 0815 och slutar 1700, ska dock ta ledigt från sista lektionen eftersom att vi har match, och samling 1630. Och nu ska jag för första gången spela från start som innermittfältare, satans spännande :D ooooch jag vill bara säga att jag kommer sakna dig inatt Robban, sjukt att sova ensam när man inte gjort det på typ fem nätter :s Men nu har hans syster kommit hem, så det blir inget mer häng i hennes lägenhet, vilket ha varit väldigt mysigt! Men Robban får ju ändå sin lägenhet på måndag, så det gör mig ingenting, åh så skönt allt kommer vara! :)

Nu ska jag gå, puss på alla och speciellt på min robert :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0