Nyklippt

Fan vilken hemsk natt, min bakfylla blev bara värre ju mer av dagen som gick, på morgonen mådde jag ändå rätt okej och sedan på natten ville jag spy hela tiden för att jag var så illamående :o huuva, var dessutom tvungen att kliva upp halv tio imorse, skulle till frissan :) Och nu är jag nyklippt, dock inte så stor skillnad men det känns mycket frächare (stavning?) Haha som ni kanske har märkt någon gång i tidigare något inlägg så är jag sjukt kass på att stava, vilket jag har ärvt av min far som inte kan stava till t.ex "Måndag" och "Också" Haha så lite mer begåvad är jag, men om ni ser en felstavning är det bara att påpeka det, jag lär ju mig på så sätt :)

Efter frissan gick jag en stund på stan, träffade Josse och vi myste på i affärerna :) köpte mig nå piller mot förskylning (har blivit lite smått förskyld nu :/) och en kofta liknande den som jag tappade i lördags, helvete också! Om någon som var med mig eller nära mig i lördags hittar en svart Vila kofta i storlek L så var vänlig hör av er :)

Nu sitter jag här och taggar inför en blöt och mest troligt väldigt jobbig träning, men jag känner mig somsagt lite krasslig så jag ska ta det hyffsat lugnt :)

Känner på mig att denna vecka kommer bli härlig! Ska umgås med Filla, på onsdagsklubben, 18års fest och såklart umgås med min Robert :) osvosv. bara att höra av er om ni vill hitta på något roligt, det gäller att ta vara på sista ledigheten! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0