Match mot Norrsken

Idag är det fredag och jag vaknade hos Robban, mmmmmmm :)
Sen drog jag somsagt på stan med min Ribeka, hon köpte en halvårspresent till sin Mattias, sjukt hur fort tiden går, kändes som nyss dom hade sina evighetssamtal i telefonen och var nykära haha! :) Nä men det var väldigt trevligt att umgås :)

Nu sitter jag och taggar inför min match, vi möter norrsken som ligger just efter oss i serien, så det ska bli en sjukt jämn match, och jag är satans nervös som vanligt :s Och snart kommer mina söta kusiner och hälsar på, Ida fyller hela 10 år, grattis!



haha och vad hände med att det blev party ikväll? Och imorgon? och nästa helg? Inteee pra. Nä men det blir lugnt :) pusshej!


Här är mitt Schema förresten, FUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0