Love them all

Satans skönt att vi fick sluta klockan ett idag istället för halv fyra ;) hehe, tur att man har extremt efterblivna lärare så det är bara att fjäska lite, haha jag drog på hundögonen och snällaste rösten och förklarade snällt för vår kära stina att vi hellre jobbar hemma, och så blev det :) underbaaaart!

Jag och Ribban gick lite på stan, slutade med att jag nästa lipade för att jag fick sånna sjuka skavsår ajaj, och snart ska ju jag och Robban på en löprunda, hur ska det gå :s vi får se, jag kanske kan få honom att ligga inne och mysa istället, men det ska nog inte bli några problem, det var trots allt jag som fick han att hänga med mig :) haha. Blir nog inget festandes ikväll, helt plötsligt skulle ingen av brudarna dricka, så jag tror inte jag ids fara på den där festen i en nykter grupp :P haha. Men väldigt klokt av er tjejer! Tänk på levern :)

Nu ska jag lägga mig och läsa min as-sköna bok, "Åse" heter den, skriven av Denise Rudberg. Det finns även två till i samma stuk, "Jenny S" och "Mathilde" love them all :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0