Just Dance!

Nu har jag äntligen fått komma hem från Max där jag har jobbat dom närmaste fem timmarna. Tungt med tanke på hur jag mår, men annars var det inte alls jobbigt, vi blåste upp ballonger och ritade med alla små söta barn :)

Gårdagen vart iallafall härlig! Vi var ju då hos Tommie som har fyllt 18 i veckan, grattis :) Skönt folk osv, haha Aaaannna, du är värd att nämnas här bara för att du var SÅ söt igår :) Och Robban ska vi också nämna, som alltid är söt :) haha. Ja efter Tommie drog vi på invite och satt där ett tag, haha jag hittade en snubbe som typ varit tillsammans med min mormors syster :p sjukt. Jaja och sen vidare till Grace, typ inge folk där? men vi roade oss ändå :) Och sen slutade kvällen hos mig.

Jag ska snart ta mig en prommis till hertsön för att hämta min kamera så ni får se lite fina bilder från kalaset :)
men måste också bara nämna att mitt rum var jävla kaos imorse när jag for iväg och jobbade men när jag kom hem hade mamma städat allt, puss! <3 Åh det räddade verkligen mitt liv, jag orkar verkligen inte fixa med något alls ikväll, ska sussa tidigt! Då hörs vi folk! pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

du var söt malin haha ;D Ditt rum var ju jätte mysigt måste få komma och sova där snart lr nått :) Traska iväg till tompa och hämta kamerna nu ;D

2008-08-09 @ 17:08:53
Postat av: Anna

MEN SHIT VA LÄSKIGT! mitt inlägg döpte jag ocksp till JUST DANCE, sen bytte jag och tänkte att nästa nlägg med bilderna från kvällen skulle få heta de.

läskiigt

2008-08-09 @ 17:10:00
Postat av: Malino

Haha vi är så lika du och jag ;) Men klart, du ryms alltid i min säng :)

2008-08-09 @ 23:17:43
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0