Försenat

Hej!
ledsen att jag inte han blogga igår, jag var typ inte hemma någonting :p
började med att fara till farmor och gratta henne, var där heeeela dagen och såg os, badade och blev ompysslad :), haha. Jag kände mig så sjukt hängig, hade lite feber också, så jag skippade träningen. sen på kvällen for jag med Robert till hans systers lägenhet och sov där, mycket mysigt! :) på morgonen for han och jobbade och jag chillade på och nu sitter jaghär hos filla, vi ska snart och luncha på sub tror jag? mysigt det med :)

Måste berätta lite om onsdagskvällen också kanske, haha, det var härligt mys hos Tommie och vi var där ganska länge innan vi drog in på kafelino, bra drag och mycket folk, väldigt roligt! :D

Har även blivit bjuden på fest ikväll, haha men det håller inte att dricka fyra gånger på sju dagar, men vi får se kanske kikar förbi nykter :) Men vi får höras allihopa! ha en trevlig fredag :)

Min vän Filip, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0