Dum, Dummare

Åh vilken lugn och skön dag det har varit, älskar mys lördagar!
Skulle ju egentligen ha tränat efter jobbet men varken jag eller Sara var så taggad på det, haha men vi kanske tar det imorgon right? ;) Nä for istället hem och käkade kinamat med famlijen, satan vad vi retade Mattias, haha var länge sedan jag skrattade så mycket! Det är något som saknas i hans lilla söta hjärna :) Sen Bikade jag med mor och far till hertsön, dom skulle på fest och jag skulle till Robban, var där och mös och såg Dum, Dummare, vadå sjuk film? haha fulare finns inte :p. Jaja sen kom Jonkan och hämtade och körde till Sebbe, därifrån gick jag hem och tog ett väldigt långt och skönt baaaaaaaad. Och nu ska jag till Robbbbaaaaan :) vi får se när jag deckar inatt, trodde inte att jag skulle klara nio men vips så var klockan halv tolv :) pusshej

Har hämtat min kamera så för lite hothot kolla min pix
pössss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0