Du är oförstörd för mig

Även fast jag är ledig känns det jätte sköööönt med fredag! Kanske för att det är partyyyy.. åh kommer må dåligt imorgon och då ska jag jobba, på max :s jag lär ju spy av lukten osv, jaja.

Igår var nice, jag och Jossan drog ut och busade med Emmelie och Malin, vi åt nattsallad :) haha Och snaaaaaart ska jag som sagt på stan, sen träna, styrkepasset som jag inte kört på hundra år, jag kommer ha sjuk träningsverk imorgon också, men jag måste bli seriös nu!

pusss!

Kommer säkert några sånna här go'bilder efter kvällen, håll utkik! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha ;P fan va långt håret var där då:/:p ses snart snygging

2008-08-08 @ 16:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0