Blondinbella

Alltså jag vill bara kort uttrycka mina åsikter om Blondinbella!
Har alltid tyckt att hon är en liten jobbig fjortis, men nu när jag börjat läsa hennes blogg ganska regelbundet har jag märkt vilken seriös och bra människa hon är, typ vem orkar vara så politiskt engagerad som hon är redan som 18åring? Skit bra! Och driver egna företag osv, hon är ju sjukt mycket bättre än alla stora bloggare som jag läst om, som bara shoppar och visar upp dagens outfit. Så jag säger HEJA blondinbella! Hon är fan lite av min förebild, inte för att jag någonsin skulle orka bli så seriös som henne, men tänk vad bra det vore om :)

Och vill också bara berätta att jag har sådan sjuk ångest över vad jag ska bli när jag blir stor. Många säger att jag skulle passa som polis och det är väl också det som är mest aktuellt just nu, men jag veeeeeeeeet inte. Vad gör man?



Aja nog med deeptalk, jag är väldigt sugen på att se min pappas match ikväll!!!!! Jag har fortfarande inte sett honom spela och det vore väldigt roligt. Hoppas bara att Josses träning inte är så länge så hon hinner se den med mig, om hon nu hade träning ikväll? haha jaa vi får väl se. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: petra

jag håller med dig, jag tycker också att hon verkar vara en bra person. förut avskydde jag henne :p men nu har hon verkligen förändrats!

2008-08-08 @ 11:31:17
URL: http://petrandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0